RTV AGD Predom

 

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Załóż Konto

Promocje   |   Nowe Produkty   |   Bestsellery
Jesteś na stronie: Strona główna » Sklep » Wysyłka i Zwroty

Wysyłka i Zwroty

 

Wysyłka towaru


Zamówiony towar wyślemy pod Adres Dostawy, który podałeś w formularzu Twoich danych osobowych. Jeśli chcesz go wysłać komuś w prezencie, możesz dodać Nowy Adres Dostawy do swojej książki adresowej.

Produkty zakupione w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Drobne przesyłki realizujemy także poprzez Pocztę Polską.

Na czas, po jakim paczka trafi do Państwa rąk składa się czas, którego my potrzebujemy na jej skompletowanie i wysłanie i czas, który jest potrzebny poczcie na dostarczenie przesyłki.

czas kompletowania paczki + czas dostawy = termin otrzymania przesyłki


Przedział Wagowy Czas dostawy Całkowity koszt dostawy
Do 30 kg 2-5 dni robocze 25zł
Od 30 do 100 kg 2-5 dni robocze 65zł
Powyżej 100 kg 2-5 dni robocze 95zł

  • KURIER UPS
Jeśli zdecydujecie się Państwo na kurierów firmy UPS, będziecie mogli śledzić realizację wysyłki.
W momencie wysłania danej przesyłki, przesyłka otrzymuje numer listu przewozowego, który otrzymają Państwo na adres e-mail. Wystarczy wpisać go do formularza na stronie firmy UPS, aby uzyskać bieżącą informację o stanie realizacji przesyłki. Firma UPS zapewnia wniesienie towarów o wadze 31,5 kg. W przypadku cięższych przesyłek pomoc przy ich przeniesieniu zależy od dobrej woli i możliwości kuriera.

Wszystkie produkty wysyłamy w oryginalnych opakowaniach dostarczonych przez producentów. Jeżeli chcielibyście Państwo uzyskać dodatkowe informacje na temat przesyłki, możecie skierować swoje pytania pod numer infolini 0 22 824 4800.

Zasady zwrotu towaru i reklamacje


Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)  Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty wejścia w posiadanie rzeczy przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od wejścia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.

Aby skorzystać z takiego prawa Kupujący zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, składając jednoznaczne, pisemne oświadczenie, które musi zostać wysłane  pocztą lub firmą kurierską lub dostarczyć osobiście na adres :PTH Predom sp. z o.o. , ul. Kinowa 19 A, 04-030 Warszawa Wzór „Odstąpienie od umowy" stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta i jest dostępny po linkiem

Jeżeli Kupujący skorzysta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy  Sprzedający prześle Kupującemu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.

Po przesłaniu pisma powinni Państwo jak najszybciej przesłać na swój koszt do siedziby naszej firmy towar będący przedmiotem umowy na adres:

PTH PREDOM sp. z o.o.

ul. KINOWA 19 a
04-030 WARSZAWA

REKLAMACJE I ZWROTY

1.  Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia zakupionej przez Kupującego rzeczy bez wad. Regulacja odpowiedzialności Sprzedającego za wady rzeczy zawarta jest w przepisach art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego.
2.  Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne, Kupujący wedle własnego wyboru może:
1) skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy towarów objętych gwarancją),
2)    złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny).
3.  W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący może wypełnić formularz reklamacyjny dostępny pod linkiem. W przypadku wybrania reklamacji z tytułu rękojmi za wady Kupujący powinien w szczególności wskazać na czym jego zdaniem polega wada towaru, kiedy została ona stwierdzona, czego Kupujący domaga się od Sprzedającego oraz podać swoje dane kontaktowe. Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać Sprzedającemu komplet dołączonych do towaru akcesoriów oraz – w przypadku korzystania ze świadczeń gwarancyjnych za pośrednictwem Sprzedającego – wypełniony dokument gwarancyjny.

Rękojmia za wady


Uprawnienia przysługujące z tytułu rękojmi regulują przepisy kodeksu cywilnego.
Z tytułu rękojmi kupujący może żądać od sprzedającego :

  • odstąpienia od Umowy
  • obniżenia ceny
  • wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad
  • naprawy

Od umowy nie można odstąpić (odstąpienie odbywa się poprzez zwrot pieniędzy za zwrotem towaru) w sytuacji, gdy sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie, w rozsądnym czasie , bez nadmiernych niedogodności dla kupującego . Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniana lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne (wada istotna uniemożliwia kupującemu normalne korzystanie z rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem).

Sprzedawca może zwrócić się do rzeczoznawcy aby ustalić czy towar rzeczywiście jest wadliwy. Sprzedający powiadomi Kupującego o swoim stanowisku w ciągu 14 dni.

Metody płatności


  • PŁATNOŚĆ PRZELEWEM NA KONTO

Pałtność przelewem na konto jest najprostszą formą płatności w sklepie Predom.pl.

Przelewu można dokonać z każdego banku, Poczty Polskiej bądź z banku internetowego. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w momencie wpłynięcia środków na konto Predom.pl.

W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia.
Płatność przelewem na konto nie jest obciążona żadnymi dodatkowymi opłatami z tytułu obsługi płatności. Wybór tej metody płątności gwarantuje uzyskanie najniższej ceny.

Rachunek bankowy Predom

Nr konta: LUKAS Bank 25 1940 1076 3024 8490 0000 0000


  • PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM

Płatność za pobraniem daje Państwu możliwość dokonania zapłaty za zamówienie w momencie jego doręczenia przez kuriera firmy spedycyjnej. Kurier nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ponad sumę danej przesyłki, na którą składają się: wartość zamówionego towaru, koszt transportu oraz stała opłata manipulacyjna, o której więcej poniżej.

Przy wyborze metody płatności "Płatność za pobraniem" do sumy zamówienia doliczana jest opłata stała w wysokości 9 zł brutto, która stanowi koszt pośrednictwa firmy kurierskiej przy dokonywaniu płatności za pobraniem. Kwota ta jest doliczana jednorazowo do zamówienia z wybraną opcją "Płatność za pobraniem" niezależnie od liczby towarów, jaka się w nim znajduje.

Towary nietypowe i zamówienia o wysokiej wartości. W przypadku towarów nietypowych, które Predom.pl musi sprowadzić od producenta lub zamówień przekraczających wartość 5000 zł brutto handlowiec może pobrać od Państwa zaliczkę w wysokości 10% sumy zamówienia.

Zamówienie zostanie przekazanie do realizacji po wpłynięciu zaliczki na konto Predom.pl. Suma pobrania będzie pomniejszona o kwotę wpłaconej zaliczki.

Kontynuuj
Pomoc
Skocz do góry